İçerik stratejisi
Her Şey İçerikle Başlar Doğru bilgiyi doğru hedef kitlenin önüne, doğru zamanda, doğru nedenlerle koymak.
Yararlı, çekici içeriğin oluşturulması, yayınlanması ve yönetilmesi için planlar yapar. Ortaya çıkan bu alan, tasarımı, geliştirmesi, analizi, sunumu, ölçümü, değerlendirmesi, üretimi ve yönetimi dahil olmak üzere içeriğin her yönünü kapsar. Müşterilerimizin iş hedeflerinden ve mevcut içeriği denetlemek için özel kullanıcı gereksinimlerinden yararlanırız ve ardından gelecekteki içerik için kapsamlı bir plan oluştururuz. Hangi içeriğin ve neden yayınlanacağını açıkça tanımlarız.
İçerik Stratejisi Nedir ? Doğru bilgiyi doğru hedef kitlenin önüne, doğru zamanda, doğru nedenlerle koymak.
Müşterilerinizin ister soruları sormak için, ister bir sorunu çözmeleri için ya da ister sadece eğlenmek için içerik arıyorlar. Bunun için bir blog yazısı, bir fotoğraf, bir video veya etkileşimli bir deneyim olabilir; doğru içerik güçlü ilişkiler kurabilir. İçeriğinizin ihtiyaç duydukları şeye, ihtiyaç duydukları yerde ve ihtiyaç duydukları anda sahip olduğundan emin olmak istersiniz. Sağlam bir içerik stratejisi, iş hedeflerinizi destekler ve oluşturmadan başlatmaya, aramadan dönüştürmeye ve ötesine kadar her türlü dijital pazarlama projesi için temel sağlar.
Bilgi Mimarisi Nedir.
Artık tüm araştırma ve analizler tamamlandığında, site içeriği oluşturmaya yönelik ilk adıma başlayabiliriz: bilgi mimarisi (IA). IA, esas olarak, kullanıcıların görevleri tamamlamalarına, aradıklarını kolayca bulmalarına ve bulduklarını tam olarak anlamalarına yardımcı olmak için bilgilerin düzenlenmesi ve etiketlenmesidir; müşterilerin bulduğu becerileri söylemek yapmaktan daha kolaydır. Temel IA uygulamalarının ötesine geçiyoruz ve kullanıcıları en uygun CTA’ya yönlendirmek için site genelinde içeriğin en iyi nasıl sunulacağı ve düzenleneceği konusunda seçimler yapmak için çok zaman harcıyoruz. Sonuç, odaklanmış bir site haritası, kaygısız kullanıcı akışı, sezgisel gezinme yapıları ve iyileştirilmiş dönüşüm oranlarıdır.
Kullanıcı Akışları
Artık tüm araştırma ve analizler tamamlandığında, site içeriği oluşturmaya yönelik ilk adıma başlayabiliriz: bilgi mimarisi (IA). IA, esas olarak, kullanıcıların görevleri tamamlamalarına, aradıklarını kolayca bulmalarına ve bulduklarını tam olarak anlamalarına yardımcı olmak için bilgilerin düzenlenmesi ve etiketlenmesidir; müşterilerin bulduğu becerileri söylemek yapmaktan daha kolaydır. Temel IA uygulamalarının ötesine geçiyoruz ve kullanıcıları en uygun CTA’ya yönlendirmek için site genelinde içeriğin en iyi nasıl sunulacağı ve düzenleneceği konusunda seçimler yapmak için çok zaman harcıyoruz. Sonuç, odaklanmış bir site haritası, kaygısız kullanıcı akışı, sezgisel gezinme yapıları ve iyileştirilmiş dönüşüm oranlarıdır.
WireFrame
Estetiğin stratejiyi boğmasına izin vermek kolaydır. Aslında, firmalar ve serbest çalışanlar, WireFrames planlama sürecinde son bir adım olarak kullanmak yerine, WireFrames’i tasarımın ilk adımı olarak görürler. WireFrames, odaklanmış araştırma, kapsamlı analiz ve bilgilendirilmiş bilgi mimarisinin bir sonucudur ve hepsi ilk web sitesi tasarımı ortaya çıkmaya başladığında bir araya gelir.
Çoğu durumda, WireFramesi bir adım daha ileri götürüp, müşterilere projenin bir prototipini göndererek tasarımın nasıl işleyeceğini deneyimlemelerini sağlarız. Bu, tasarımcılarımızın vizyonlarını iletmek için daha az zaman harcamasını ve kullanılabilirliği yinelemek ve geliştirmek için daha fazla zaman harcamasını sağlar.
Yaratıcı içerik
Yaratıcı içerik, hedef kitlenizin sizi farketmesini, sizin hakkınızda olumlu düşünmesini ve daha fazla tık almanızı sağlar.
Dijital içerik üretimi
Dijital içerik yönetimi, doğru zamanda doğru kitleye ulaştığı kanıtlanmış, ilgi çekici, yüksek düzeyde bilgiye dayalı içeriklerdir.
İçerik editörlüğü ve içerik yönetimi
İçerik editörlüğü, Her bir içerik parçasından elde edebileceğimiz anlamı bir bütün halinde sunuyoruz. İçeriklerinizi sizin adınıza üretelim.
Sosyal medya metin yazarlığı
Sosyal medya metin yazarlığı çok önemlidir. Tıklama alan ilgi çekici bir reklam metni oluşturamıyorsanız, pazarlama için mevcut olan tüm teknolojik araçlar ve platformlar boşa gider.
E-posta metin yazarlığı
E-posta metin yazarlığı; E-posta gelen kutuları, özel teklifler, kedi fotoğrafları veya yabancı telif haklarıyla ilgili potansiyel zenginliklerle dolu ve korkutucu bir yer olabilir. Uzmanına bırakın
İçerik takvimleri
İçerik takvimleri dendiği zaman bizim anladığımız, “harika içerik oluşturmak ve paylaşmak, başarılı bir pazarlama kampanyasının temelidir.”
Metin yazarlığı
Metin yazarlığı konusundaki, Tecrübenizi Uzmanlığımızla Birleştirin Sonuçlarına inanamayacaksınız.
İçerik stratejisi
İçerik Stratejisi Doğru bilgiyi doğru hedef kitlenin önüne, doğru zamanda, doğru nedenlerle koymak.
Projeniz hakkında konuşmaya hazırmısınız ?
İlginç fikriniz varsa veya yardıma yada danışmana ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçin.