Yaratıcı içerik
Yaratıcı İçerikler
Sezgisel, çekici, dönüşüm odaklı tasarım ve metin yazarlığı sihirli bir şekilde gerçekleşmez. Stratejimiz sağlam olduğunda, kalıcı izlenimler yaratmaya ve markalar oluşturmaya odaklanan güzel, son derece ilgi çekici deneyimler tasarlamak için çok çalışıyoruz.
Sanat işinde değiliz, sadece pazarlama
Birçoğumuz kendimizi hafta sonu sanatçıları ve yazarları olarak görsek de kesinlikle sanat işinde değiliz. Deneyimli tasarımcı ve yazar ekibimiz, hedeflenen kişilerin tam olarak nasıl gezindiğini ve nihayetinde bir dönüşüm noktasına nasıl ulaştığını tam olarak belirlemek için içerik stratejistleriyle doğrudan çalışır. Anlaşılır bir şekilde, bilgi mimarisi ve kullanıcı akışları, örneğin bir ana sayfa konsepti olarak genellikle dikkat çekmez. Bununla birlikte, yalnızca sanatsal değerin ötesinde standartlar tarafından tartılabilen ve incelenebilen bilinçli, etkileşimli tasarımlar oluşturmamıza olanak tanıyan tasarım sürecimizin önemli unsurlarıdır .
Yaratıcı içerik için tavsiyeler
Kendimize bir dünya yaratmış olsaydık, her yazdığımız içeriği herkes beğenir, arkadaşlarıyla paylaşır ve herkese tavsiye ederdi.
abartırsak öyle çok beğenirlerdiki her eklediğimiz yazı aynı anda viral olurdu.
malesef böyle bir dünyada yaşamıyoruz ve gerçek dünyada işler böyle yürümüyor.
Sizler için yaratıcı içerik üretmenin püf noktalarını derledik.
İçerik üretimi bir hedef kitleyle etkileşimi sağlamak için değerli bilgiler vererek ilgi çekmeye yarayan bir pazarlama yaklaşımıdır.
insanların ilgisini çekmek kolay değil bunun için özgün ve farklı olması gerekiyor.
Kim için yazıyoruz
Hedef kitlemizi tanımak, en önemli şeylerden biri, topuklu ayakkabılar için ürettiğimiz içeriğin, erkeklerle ilgisini bırakın
bir çok bayan için bile ilgisi yok. bizi kim neden takip ediyor sorusunun cevabını bulmalısınız.
Gündemi takip edin.
Eğer içerik üreticisiyseniz bol bol okumalı, gündemi takip etmeli, gündemdeki gelişmeleri içeriklerinize hızlıca adapte
edebilmelisiniz.
Araştırmacı olun
içerik üretmemiz gereken bir konu var diyelim bu konuyu nasıl sunacağınız konusunda beyin fırtınası yapın
kendinizi hedef kitle yerine koyarak ben olsam sorusunu kendinize bol bol sorun
Duygular herşeydir.
Kıskançlık, mutluluk, Korku, öfke yada utanç bunların hepsi birer duygudur. Eğer içeriklerinizin akılda gelmesi gerekiyorsa bunlara hitap etmelisiniz. Pozitif duygular insanlara kendini daha iyi hissettirdiği için ağırlıklı vermeniz gereken budur.
Fayda vermek
Hedef kitlenizin sayfayı aşağıya kaydırmasını, diğer sayfaya geçmesini istiyorsanız, meraklarını tatmin edecek ilginç bilgiler vermelisiniz.
Burada amaç okurlara birden fazla konuda hitap ederken bilgilendirip, sizi bilirkişi yerine koymasıdır.
Yaratıcı içerik
Dijital içerik üretimi
İçerik editörlüğü ve içerik yönetimi
Sosyal medya metin yazarlığı
E-posta metin yazarlığı
İçerik takvimleri
Metin yazarlığı
İçerik stratejisi
Projeniz hakkında konuşmaya hazırmısınız ?

İlginç fikriniz varsa veya yardıma yada danışmana ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçin.