Ajans Altı Sekiz

triangle_for_slide_4
manchester-heading-triangle-1

İçerik takvimleri

İçerik ve Editoryal Takvimler

Harika içerik oluşturmak ve paylaşmak, başarılı bir pazarlama kampanyasının temelidir. SEO, sosyal medya veya e-posta pazarlamasına odaklanmış olsanız da, her kampanya, içerik oluşturma ve düzenleme stratejilerinden oluşan bir içerik planının yanı sıra kapsamlı bir editoryal ve içerik takvimi içermelidir.

Editoryal takvim, kapsayıcı temaları, zamanında fırsatları ve genel içerik yönünü vurgulayan üst düzey yıllık plandır. İçerik takvimleri, yalnızca belirli kampanya içeriği için bir zaman çizelgesi hazırlamakla kalmaz, aynı zamanda içeriğin durumunu ve ilerlemesini haftalık olarak izlemek için editoryal takvimlerle uyum içinde kullanılır.

SEO İçerik Takvimi

Arama motoru optimizasyonu (SEO), arama botlarını kandırmak için web sayfalarına gizlenmiş sihirli bir dil değildir. En azından artık değil. Başarılı SEO zaman, titiz bakım ve hepsinden önemlisi onlarca, hatta rekabete göre yüzlerce kaliteli içerik gerektirir. İster sizin için içerik oluşturuyor ister ekibinizi başarıya hazırlıyor olalım, içerik takvimlerimiz SEO karşılaştırmalarıyla doludur. Yönergeleri takip etmek, yalnızca hedef kitleniz için değerli değil, aynı zamanda arama motorlarında rakiplerinizin üzerinde yer almak için hem hedef anahtar kelimeler hem de anlamsal dil açısından zengin içerikle sonuçlanır.

Sosyal Medya İçerik Takvimi

Sosyal medya içeriğinin hedef kitlenizin dikkatini çekmesi ve hızlı bir şekilde bir mesaj iletmesi gerekir. Bu “quick-hit (hızlı bir çıkış)” içeriğin kitlelere ulaştığı ve ilgisini çektiği kanıtlandı. Sosyal medya takvimleri, mevcut içerik kampanyaları, ürün sürümleri ve diğer pazarlama aktiviteleriyle ilişkilendirilen gönderileri aylar öncesinden planlar. Bu, en çevreci pazarlamacıları bile önceden yüklenmiş bir içerik temeliyle hazırlar, böylece Twitter, Facebook, LinkedIn ve daha fazlası için yeni içerik oluşturmak yerine aktif olarak etkileşim kurma ve kitlenize yanıt verme konusunda daha fazla endişe duyabilirler.Kullanıcı akışlarımız, hedef kitlenizin içerikle nasıl etkileşime gireceğini ve mesajınızı iletmek için hangi içerik biçiminin en iyi olduğunu belirler. Hangi içerik ve biçimlerin en iyi sonucu verdiğini belirleyerek, tarihsel olarak değerli olan içerik parçalarını bir araya getirebilir ve bu içerik parçalarından yola çıkarak hedef kitlenizin ilgisini çekecek parçalar oluşturabiliriz.

E-Posta İçerik Takvimi

E-posta pazarlama kampanyaları basit görünebilir ancak birden fazla kampanyayı bir arada yürütmeye, listelerinizi uygun şekilde bölümlere ayırmaya ve bilinçli değişiklikler yapmak için açık ve tıklama oranlarını etkili bir şekilde analiz etmeye çalıştıysanız, bunun kolay olmadığını bilirsiniz. E-posta pazarlaması ve içerik takvimleri, ayrıntılar için keskin bir göz gerektirir ve genellikle işin başka bir parçası olarak pazarlamacılara yığılır. Gerçek şu ki, doğru yapılan ve “kullanıma hazır” olduğunu düşünen e-posta kampanyaları, iyi bir aboneliği olan herhangi bir işletme için büyük bir fırsattır. Hedef kitlenizin davranışını doğrudan mevcut içerik pazarlama çabalarınızdan yararlanarak, yönlendiren, izleyen, yanıt veren e-posta pazarlama kampanyaları ve takvimler oluşturuyoruz.

Landing Page

Dijital pazarlamada Landing Page sayfasının amacı, dönüşüm oranını artırmak için ziyaretçileri belirli eylemlere yönlendirmektir.

Daha fazla oku

İçerik editörlüğü ve içerik yönetimi

İçerik editörlüğü, Her bir içerik parçasından elde edebileceğimiz anlamı bir bütün halinde sunuyoruz. İçeriklerinizi sizin adınıza üretelim.

Daha fazla oku

Sosyal medya metin yazarlığı

Sosyal medya metin yazarlığı çok önemlidir. Tıklama alan ilgi çekici bir reklam metni oluşturamıyorsanız, pazarlama için mevcut olan tüm teknolojik araçlar ve platformlar boşa gider.

Daha fazla oku

E-posta metin yazarlığı

E-posta metin yazarlığı; E-posta gelen kutuları, özel teklifler, kedi fotoğrafları veya yabancı telif haklarıyla ilgili potansiyel zenginliklerle dolu ve korkutucu bir yer olabilir. Uzmanına bırakın

Daha fazla oku

LinkedIn Reklamları

LinkedIn Reklamları, B2B dijital pazarlama kampanyaları için oldukça etkili bir platformdur. İşletmeniz Linkedin Ads kullanarak, içeriği doğrudan hedef kitlenizin haber akışına yerleştirebilir ve onları web sitenize yönlendirebilir

Daha fazla oku

Twitter Reklamları

Doğrudan yanıt toplamanın, web sitesi trafiğini artırmanın, içerik veya herhangi bir uygulamayı indirmenin yada yalnızca görüntülemeleri ve takipçileri artırmanın bir yolunu arıyorsanız, bir Twitter kampanyası tam size göre.

Daha fazla oku

Facebook reklam ajansı

Facebook reklam ajansı, 2 milyardan fazla kullanıcısı olan Facebook Reklamları, herhangi bir dijital pazarlama kampanyası için mükemmel bir tamamlayıcıdır.

Daha fazla oku

Local seo

Local SEO, işletmenizin yerel, coğrafi aramalarda iyi sıralanmasına yardımcı olacak stratejilere odaklanır.

Daha fazla oku

Bing reklamları

Bing reklamları sizde denemek mi istiyorsunuz veya işleri bir sonraki seviyeye taşımak için yardıma mı ihtiyacınız var?

Daha fazla oku

Google adwords danışmanlığı

Google adwords danışmanlığı sizi hedefe yönelik, yüksek trafik sağlamanın en hızlı yoluna götürür.

Daha fazla oku

İçerik takvimleri

İçerik takvimleri dendiği zaman bizim anladığımız, “harika içerik oluşturmak ve paylaşmak, başarılı bir pazarlama kampanyasının temelidir.”

Daha fazla oku

Kampanya Stratejisi

Kampanya stratejisi, sizi hedefe yaklaştıran önerilerdir. Hedef kitlenize doğru zamanda, doğru bir yaklaşımla ulaşmaya ve bunları müşterileriniz haline dönüştürmeye odaklanan veri tabanlı, hedefli içeriklerdir.

Daha fazla oku

Dijital Pazarlama Kanalları

Dijital Pazarlama Kanalları, İşletmeniz hangi kanallara yatırım yapacağınıza nasıl karar veriyor ve bir kampanyanın başarısını nasıl ölçüyorsunuz?

Daha fazla oku

Rekabet analizi

Rekabet analizi Başarılı bir dijital pazarlama kampanyası oluşturmak için ilk maddedir.

Daha fazla oku

Pazar araştırması

Pazar araştırması, dijital pazarlamamızın özüdür ve hedef kitlenizin kimliğini ve satın alma davranışlarını çevreleyen tüm dijital stratejiyi bilgilendirir.

Daha fazla oku

Dijital pazarlama

Dijital pazarlama alanında 2016’dan beri ajans AltıSekiz, neredeyse her sektördeki müşteriler için çalışıyor.

Daha fazla oku

Seo ajansı

Biz sadece bir SEO ajansı değiliz; dijital dönüşümler ve çeşitli büyüme aşamaları aracılığıyla birinci sınıf pazarlama ekipleriyle ortaklık yapıyoruz.

Daha fazla oku

Metin yazarlığı

Metin yazarlığı konusundaki, Tecrübenizi Uzmanlığımızla Birleştirin Sonuçlarına inanamayacaksınız.

Daha fazla oku

Fikriniz hakkında konuşmaya hazırmısınız ?

İlginç fikriniz varsa veya yardıma yada danışmana ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçin.