Landing Page
Neden Oluştururuz
Landing Page, işletmelerin belirli bir kitleyi çekmesine ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmasına olanak tanır. Şirketlerin rekabette öne çıkmasına yardımcı olduğu kanıtlanmıştır ve daha nitelikli trafik, daha iyi dönüşümler ve ölçülebilir yatırım getirisi oluşturmanın uygun maliyetli bir yoludur.
Kapsamlı araştırma ve stratejimizin SEO, SEM ve sosyal pazarlama kampanyalarınız için hedeflenen içerik oluşturma yoluyla hayata geçmesi adına bir şans olduğundan özel sayfaları geliştirmekten keyif alıyoruz. Konsepti, tek bir sayfa oluşturmanın çok ötesine geçen eksiksiz dikey pazarlama ağ geçitlerine bile genişletiyoruz, fakat aslında hedef kitlelere tam bir mikrosite sağlıyor.
Özel Amaçlı Geçiş Sayfaları
Özel geçiş sayfaları, kesin bir ihtiyaçla belirli bir hedef kitleyi hedefleyen özel bir web sayfası etrafında inşa edilmiştir
Hedefe Nokta Atış
İlk olarak, Açılış Sayfasının tanıyalım. Türkçe Varış (Hedef) Sayfaları olarak adlandırılan bu sayfalar, belirli bir ürünü, reklam kampanyasını, belirli bir hizmeti barındıran ve web sitesindeki kullanıcılar tarafından erişilen sayfalardır. Web sitesindeki diğer sayfalardan farklı olarak, bu sayfaların belirli bir mesajı vardır ve internet kullanıcıları bu mesaj yoluyla geri dönüşüm için bu sayfalara yönlendirilir.
Varış Sayfaları farklı amaçlar için ve farklı konuları vurgulamak için kullanılabilir. Sosyal medya veya Adwords kampanyaları ile kullanıcılar bu sayfalara yönlendirilebilir ve böylece ziyaretçilerden geri bildirim sağlamaya çalışabilir.
Reklamlar için
SEO, çoğu müşteriyle içerik pazarlama çabalarımıza öncülük ederken, tıklama başına ödeme reklamcılığının gücünü asla göz ardı etmiyoruz. Aslında, Google’ın ücretli reklam arama sonuçlarının, satın alma niyetiyle alıcılardan gelen tıklamaların yarısından fazlasını oluşturduğunu tespit etti. Gözden kaçırılması gereken bir bölüm olmadığını söylemeye gerek yok. Bir TBM açılış sayfasına trafik çekmek için ödeme yaparken açılış sayfasını oluştururken ve bakımını yaparken yalnızca en iyi uygulamaları takip etmek değil, aynı zamanda hızlı hale getirmek için sayfadaki hemen çıkma oranlarını, dönüşüm oranlarını, düşük performans gösteren sayfaların bölümlerinde yapılan değişiklikleri ve heatmapleri sürekli olarak izlemek çok önemlidir. Bu analiz aynı zamanda A/B testi, pazar segmentasyonu ve gelecekteki içerik oluşturma konusunda bilgilendirmeye yardımcı olabilir.
Güçlü bir sayfa
* Doğrudan bir başlık ve destekleyici slogan
* Avantajlar ve özellikler listesi
* İzleyicinin duygusal tarafına hitap eden güçlü destekleyici görseller
* Güven sembolleri (örneğin, size güvenen şirketlerin logo afişleri veya müşteri referansları)
* Sosyal kanıt (örneğin, Twitter beslemesi, Yelp incelemeleri, Facebook beğenileri)
* Net bir harekete geçirici mesaj
* Bir müşteri adayı yakalama formu
Sosyal medya için kullanımı
Bu sayfaların tasarımının aynı ilkelerinin çoğu sosyal medya için de geçerlidir, ancak sosyal medya kampanyaları için de özel Landing Page oluşturduğumuzu açıkça belirtmek istedik. Sosyal medya açılış sayfalarından temel fark, hedef kitlenin nereden geldiğini düşünmektir. Her sosyal marka sesini paylaşacak olsa da, hedef kitleniz farklı olabilir ve mesaj uzunluğunuz buna göre ayarlanmalıdır.
SEO odaklı Landing Page, TBM ve sosyal medya açılış sayfalarıyla aynı süreci izleyen anahtar kelime(keyword) odaklı bir landing pagedir. Başarılı SEO Landing Page, ilgi çekici fakat kısa ve öz bir metin, ilgi çekici tasarım, saygın güven sembolleri, net bir harekete geçirici mesaj ve bir müşteri adayı yakalama formu içerir. Aslında, SEO açılış sayfaları, içerik bağlantılarını destekleyen, merkezi geçiş sayfası olarak hizmet ettikleri için her dikey pazarlama kampanyasının temelidir.
Landing Page
Yaratıcı içerik
Dijital içerik üretimi
İçerik editörlüğü ve içerik yönetimi
E-Ticaret
İçerik yönetim sistemi
Dönüşüm odaklı tasarım
Responsive tasarım
Seo ajansı
Projeniz hakkında konuşmaya hazırmısınız ?

İlginç fikriniz varsa veya yardıma yada danışmana ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçin.