Veri analizi
Ajansımızda veri analizi
Optimizasyon ekibimiz, A/B testlerinden sayfa yükleme hızını iyileştirmeye kadar çeşitli web sitesi öğelerini geliştirmek için tasarımcılarımız ve geliştiricilerimizle yan yana çalışır, çünkü doğru çözüm her zaman basit bir SEO ayarlaması olmayacaktır.
Pazarlamayı Ölçmenin Daha İyi Bir Yolu
Matematiği hatırlayın! Matematik öğretmeninizin bu konuda ısrar etmesinin nedeni son derece basit: Bir cevaba ulaşma süreci,sırf doğru cevabı vermekten daha değerlidir. Aynı şey web’de de geçerlidir. Dönüşümleri ve trafiği artırmak için geçen ay ne yaptığınızı bilmiyorsanız, bunu nasıl tekrarlayabilirsiniz? Uyguladığımız her görev kaydedilir, izlenir ve analitik verilerle karşılaştırılır. Bu, bizim ve müşterinin hangi stratejilerin işe yaradığını ve hangilerinin iyileştirilmesi gerektiğini görmek için veri analizi yapmamızı sağlar.
Nasıl Bir Yol İzlenir
Analitikte yalnızca geçmiş performansları incelemekten çok daha fazlası var. Belirli araçları belirlemek ve çizelgeleri yorumlamak buzdağının sadece görünen kısmıdır. Tamboyut resmi elde etmek için mevcut metrik veri boşluklarınızla birlikte İnternet pazarlama performansınızı çok boyutlu olarak değerlendirir ve bilinçli, hesap verebilir seçimler yaparız.
Bilgi Toplama
Verimli veri toplama, kullanılmayan metrikleri belirlemeye, eyleme geçirilebilir raporlar geliştirmeye ve nihayetinde kâr elde etmeye yönelik temel bir ilk adımdır. Boş metriklerden bolca içgörü elde etmemize rağmen, içerik stratejimizin büyük kısmı, eylem içeren metrikler üzerine kuruludur (örneğin, sitenize kim geliyor, kim dönüşüm sağlıyor ve hangisinden geliyor? kanalları ve hangi dönüşümlerin ilişkileri derinleştirdiği).
Analiz
“Bu veriler ne anlama geliyor ve ekibin bununla ne yapması gerekiyor?
Veri analizi, Yalnızca verilerden değil, aynı zamanda kapsamlı pazar ve rakip araştırmamızdan elde edilen bilgilerle dijital pazarlamacılarımız, içerik stratejisini doğrudan bilgilendiren eyleme geçirilebilir raporlar üretmek için tasarımcılar, geliştiriciler ve yazarlarla birlikte çalışır.”
Geliştirme
Site içeriğini düzenli olarak proaktif olarak test eden ve optimize eden çok fazla ajansla tanışmayacaksınız. Tescilli izleme araçlarımızı ve çeşitli üçüncü taraf kaynaklarımızı (örneğin, heatmap, kaydırma derinliği takibi, tıklama takibi bindirmeleri) A/B testine kadar kullanarak, müşterilerimizin dönüşüm oranlarını ve kullanılabilirliğini iyileştirmeyi asla bırakmıyoruz.
Landing Page
Dijital pazarlamada Landing Page sayfasının amacı, dönüşüm oranını artırmak için ziyaretçileri belirli eylemlere yönlendirmektir.
Yaratıcı içerik
Yaratıcı içerik, hedef kitlenizin sizi farketmesini, sizin hakkınızda olumlu düşünmesini ve daha fazla tık almanızı sağlar.
Dijital içerik üretimi
Dijital içerik yönetimi, doğru zamanda doğru kitleye ulaştığı kanıtlanmış, ilgi çekici, yüksek düzeyde bilgiye dayalı içeriklerdir.
İçerik editörlüğü ve içerik yönetimi
İçerik editörlüğü, Her bir içerik parçasından elde edebileceğimiz anlamı bir bütün halinde sunuyoruz. İçeriklerinizi sizin adınıza üretelim.
E-Ticaret
E-ticaret konusunda, Küçük işletmelerden büyük kuruluşlara kadar, 2016’dan beri çevrimiçi satışları artırıyoruz.
İçerik yönetim sistemi
İçerik yönetim sistemi olarak WordPress’i severek kullansak ta, her proje için her zaman uygun değildir. Müşterimizin vizyonunu, fikirlerini ve spesifik pazarlama hedeflerini dinler ve ardından bir çözüm geliştiririz.
Dönüşüm odaklı tasarım
Dönüşüm odaklı tasarım , Kullanıcıları harekete geçirmek, belli bir eyleme yönlendirmek. Ulaşılmaz hedefler değiller.
Responsive tasarım
Responsive tasarım, ister akıllı telefonda ister 27 inç monitörde olun, çok çeşitli cihazlarda optimum görüntüleme deneyimi sağlayan siteler oluşturmamıza olanak tanır.
Seo ajansı
Biz sadece bir SEO ajansı değiliz; dijital dönüşümler ve çeşitli büyüme aşamaları aracılığıyla birinci sınıf pazarlama ekipleriyle ortaklık yapıyoruz.
Metin yazarlığı
Metin yazarlığı konusundaki, Tecrübenizi Uzmanlığımızla Birleştirin Sonuçlarına inanamayacaksınız.
kullanıcı deneyimi tasarımı
kullanıcı deneyimi tasarımı (UX) terimi, sürekli kullanılan, trend bir kelimeden önemli detaylara dönüştüğü için nadiren tanımlanan günümüze uygun, geniş kapsamlı terimdir.
İçerik stratejisi
İçerik Stratejisi Doğru bilgiyi doğru hedef kitlenin önüne, doğru zamanda, doğru nedenlerle koymak.
Veri analizi
Veri analizi, yararlı bilgiler bulmak, sonuçları bilgilendirmek ve karar vermeyi desteklemek için verilerin incelenmesi, temizlenmesi, dönüştürülmesi ve modellenmesi sürecidir.
Web tasarım
Web Tasarım hizmetleri ile 2016’dan beri ajans AltıSekiz, yüzlerce web sitesi tecrübesi ile hizmete hazır.
Projeniz hakkında konuşmaya hazırmısınız ?
İlginç fikriniz varsa veya yardıma yada danışmana ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçin.