Dijital Pazarlama Kanalları
Tanımak
Hem kullanıcılarınız hem de arama motorları için çevrimiçi bir varlık oluşturmalı ve sürdürmelisiniz. Sorun şu ki, aralarından seçim yapabileceğiniz birçok farklı dijital pazarlama kanalı var (ve her gün popülerliği değişken ve mecraya göre daha fazla trend olan varlıklar). İşletmeniz hangi kanallara yatırım yapacağınıza nasıl karar veriyor ve bir kampanyanın başarısını nasıl ölçüyorsunuz?
Bağımsız veya genel bir dijital pazarlama kampanyasının parçası olarak atak için potansiyel pazarlama kanallarını belirlemek adına iş hedeflerinizi, bütçenizi ve mevcut kaynakları dengeliyoruz. Yalnızca ayrı kanallar aracılığıyla şirketinizin varlığını oluşturmak için kapsamlı bir plan değil, aynı zamanda ücretli reklamlar, içerik/e-posta takvimleri ve sosyal medya için bütçe önerileri de dahil olmak üzere kanalınızı güncel tutmak adına öneriler sunuyoruz.
Tanımlamak
Eğer yeni başlıyorsanız için, mevcut çabalarınızı (veya bunların eksikliğini) tanımamız gerekir.
İşletmenizin B2B veya B2C satışımı benimsiyor. — tek kanal üzerindenmi hareket kabiletiniz var, çoklu kanallar için hazırmısınız. Size en iyi yatırım getirisini sağlayabilecek belirli pazarlama kanallarını araştırır ve belirleriz.
Başarılı olduğumuz Kanallar
* SEM * Sosyal Medya pazarlama * Mobil Pazarlama * SEO * E-posta pazarlama
Hayata geçir
Artık hedeflerinizi ve işletmenizin nerede olması gerektiğini anladığımıza göre, hedeflenen her kanalı kullanan bir içerik planı oluşturmanıza ve yürütmenize yardımcı olmamıza izin verin. Ayrıca, pazarlama ekibiniz için düzenli olarak içerik oluşturmanıza ve yönetmenize yardımcı olabiliriz. İçeriğimiz yalnızca stratejik önerilerimizle mükemmel bir uyum sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda objektif bir duruş sergilememize, müşterilerinizin ihtiyaç ve önceliklerine odaklanmamızı sağlıyor.
Devam Eden Analiz ve Optimizasyon
Kanal analizimiz, şu anda sürekli olarak izlediğiniz ve katılımı artırma fırsatlarını belirlediğiniz yerleri kıyaslayan, devam eden bir çalışmadır. Kullanılmamış potansiyeli keşfetmek veya mevcut kampanyalarda geliştirilmiş olan fırsatları keşfetmek için kanal çabalarınızı ve fırsatlarınızı düzenli olarak denetleriz. Kanal kampanyalarınız boyunca, içerik performansını ve değerini ölçmek için çeşitli araçlar kullanırız; buna, içerik yatırım getirisini ölçmek için sıfırdan oluşturulmuş kendi özel aracımız da dahildir.
Landing Page
Dijital pazarlamada Landing Page sayfasının amacı, dönüşüm oranını artırmak için ziyaretçileri belirli eylemlere yönlendirmektir.
İçerik editörlüğü ve içerik yönetimi
İçerik editörlüğü, Her bir içerik parçasından elde edebileceğimiz anlamı bir bütün halinde sunuyoruz. İçeriklerinizi sizin adınıza üretelim.
Sosyal medya metin yazarlığı
Sosyal medya metin yazarlığı çok önemlidir. Tıklama alan ilgi çekici bir reklam metni oluşturamıyorsanız, pazarlama için mevcut olan tüm teknolojik araçlar ve platformlar boşa gider.
E-posta metin yazarlığı
E-posta metin yazarlığı; E-posta gelen kutuları, özel teklifler, kedi fotoğrafları veya yabancı telif haklarıyla ilgili potansiyel zenginliklerle dolu ve korkutucu bir yer olabilir. Uzmanına bırakın
LinkedIn Reklamları
LinkedIn Reklamları, B2B dijital pazarlama kampanyaları için oldukça etkili bir platformdur. İşletmeniz Linkedin Ads kullanarak, içeriği doğrudan hedef kitlenizin haber akışına yerleştirebilir ve onları web sitenize yönlendirebilir
Twitter Reklamları
Doğrudan yanıt toplamanın, web sitesi trafiğini artırmanın, içerik veya herhangi bir uygulamayı indirmenin yada yalnızca görüntülemeleri ve takipçileri artırmanın bir yolunu arıyorsanız, bir Twitter kampanyası tam size göre.
Facebook reklam ajansı
Facebook reklam ajansı, 2 milyardan fazla kullanıcısı olan Facebook Reklamları, herhangi bir dijital pazarlama kampanyası için mükemmel bir tamamlayıcıdır.
Local seo
Local SEO, işletmenizin yerel, coğrafi aramalarda iyi sıralanmasına yardımcı olacak stratejilere odaklanır.
Bing reklamları
Bing reklamları sizde denemek mi istiyorsunuz veya işleri bir sonraki seviyeye taşımak için yardıma mı ihtiyacınız var?
Google adwords danışmanlığı
Google adwords danışmanlığı sizi hedefe yönelik, yüksek trafik sağlamanın en hızlı yoluna götürür.
İçerik takvimleri
İçerik takvimleri dendiği zaman bizim anladığımız, “harika içerik oluşturmak ve paylaşmak, başarılı bir pazarlama kampanyasının temelidir.”
Kampanya Stratejisi
Kampanya stratejisi, sizi hedefe yaklaştıran önerilerdir. Hedef kitlenize doğru zamanda, doğru bir yaklaşımla ulaşmaya ve bunları müşterileriniz haline dönüştürmeye odaklanan veri tabanlı, hedefli içeriklerdir.
Dijital Pazarlama Kanalları
Dijital Pazarlama Kanalları, İşletmeniz hangi kanallara yatırım yapacağınıza nasıl karar veriyor ve bir kampanyanın başarısını nasıl ölçüyorsunuz?
Rekabet analizi
Rekabet analizi Başarılı bir dijital pazarlama kampanyası oluşturmak için ilk maddedir.
Pazar araştırması
Pazar araştırması, dijital pazarlamamızın özüdür ve hedef kitlenizin kimliğini ve satın alma davranışlarını çevreleyen tüm dijital stratejiyi bilgilendirir.
Dijital pazarlama
Dijital pazarlama alanında 2016’dan beri ajans AltıSekiz, neredeyse her sektördeki müşteriler için çalışıyor.
Seo ajansı
Biz sadece bir SEO ajansı değiliz; dijital dönüşümler ve çeşitli büyüme aşamaları aracılığıyla birinci sınıf pazarlama ekipleriyle ortaklık yapıyoruz.
Metin yazarlığı
Metin yazarlığı konusundaki, Tecrübenizi Uzmanlığımızla Birleştirin Sonuçlarına inanamayacaksınız.
Fikriniz hakkında konuşmaya hazırmısınız ?
İlginç fikriniz varsa veya yardıma yada danışmana ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçin.