Ajans Altı Sekiz

triangle_for_slide_4
manchester-heading-triangle-1

Dijital Pazarlama Kanalları

Tanımak

Hem kullanıcılarınız hem de arama motorları için çevrimiçi bir varlık oluşturmalı ve sürdürmelisiniz. Sorun şu ki, aralarından seçim yapabileceğiniz birçok farklı dijital pazarlama kanalı var (ve her gün popülerliği değişken ve mecraya göre daha fazla trend olan varlıklar). İşletmeniz hangi kanallara yatırım yapacağınıza nasıl karar veriyor ve bir kampanyanın başarısını nasıl ölçüyorsunuz?

Bağımsız veya genel bir dijital pazarlama kampanyasının parçası olarak atak için potansiyel pazarlama kanallarını belirlemek adına iş hedeflerinizi, bütçenizi ve mevcut kaynakları dengeliyoruz. Yalnızca ayrı kanallar aracılığıyla şirketinizin varlığını oluşturmak için kapsamlı bir plan değil, aynı zamanda ücretli reklamlar, içerik/e-posta takvimleri ve sosyal medya için bütçe önerileri de dahil olmak üzere kanalınızı güncel tutmak adına öneriler sunuyoruz.

Tanımlamak

Eğer yeni başlıyorsanız için, mevcut çabalarınızı (veya bunların eksikliğini) tanımamız gerekir.
İşletmenizin B2B veya B2C satışımı benimsiyor. — tek kanal üzerindenmi hareket kabiletiniz var, çoklu kanallar için hazırmısınız. Size en iyi yatırım getirisini sağlayabilecek belirli pazarlama kanallarını araştırır ve belirleriz.
Başarılı olduğumuz Kanallar

* SEM  * Sosyal Medya pazarlama * Mobil Pazarlama * SEO * E-posta pazarlama

Hayata geçir

Artık hedeflerinizi ve işletmenizin nerede olması gerektiğini anladığımıza göre, hedeflenen her kanalı kullanan bir içerik planı oluşturmanıza ve yürütmenize yardımcı olmamıza izin verin. Ayrıca, pazarlama ekibiniz için düzenli olarak içerik oluşturmanıza ve yönetmenize yardımcı olabiliriz. İçeriğimiz yalnızca stratejik önerilerimizle mükemmel bir uyum sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda objektif bir duruş sergilememize, müşterilerinizin ihtiyaç ve önceliklerine odaklanmamızı sağlıyor.

Devam Eden Analiz ve Optimizasyon

Kanal analizimiz, şu anda sürekli olarak izlediğiniz ve katılımı artırma fırsatlarını belirlediğiniz yerleri kıyaslayan, devam eden bir çalışmadır. Kullanılmamış potansiyeli keşfetmek veya mevcut kampanyalarda geliştirilmiş olan fırsatları keşfetmek için kanal çabalarınızı ve fırsatlarınızı düzenli olarak denetleriz. Kanal kampanyalarınız boyunca, içerik performansını ve değerini ölçmek için çeşitli araçlar kullanırız; buna, içerik yatırım getirisini ölçmek için sıfırdan oluşturulmuş kendi özel aracımız da dahildir.

Landing Page

Dijital pazarlamada Landing Page sayfasının amacı, dönüşüm oranını artırmak için ziyaretçileri belirli eylemlere yönlendirmektir.

Daha fazla oku

İçerik editörlüğü ve içerik yönetimi

İçerik editörlüğü, Her bir içerik parçasından elde edebileceğimiz anlamı bir bütün halinde sunuyoruz. İçeriklerinizi sizin adınıza üretelim.

Daha fazla oku

Sosyal medya metin yazarlığı

Sosyal medya metin yazarlığı çok önemlidir. Tıklama alan ilgi çekici bir reklam metni oluşturamıyorsanız, pazarlama için mevcut olan tüm teknolojik araçlar ve platformlar boşa gider.

Daha fazla oku

E-posta metin yazarlığı

E-posta metin yazarlığı; E-posta gelen kutuları, özel teklifler, kedi fotoğrafları veya yabancı telif haklarıyla ilgili potansiyel zenginliklerle dolu ve korkutucu bir yer olabilir. Uzmanına bırakın

Daha fazla oku

LinkedIn Reklamları

LinkedIn Reklamları, B2B dijital pazarlama kampanyaları için oldukça etkili bir platformdur. İşletmeniz Linkedin Ads kullanarak, içeriği doğrudan hedef kitlenizin haber akışına yerleştirebilir ve onları web sitenize yönlendirebilir

Daha fazla oku

Twitter Reklamları

Doğrudan yanıt toplamanın, web sitesi trafiğini artırmanın, içerik veya herhangi bir uygulamayı indirmenin yada yalnızca görüntülemeleri ve takipçileri artırmanın bir yolunu arıyorsanız, bir Twitter kampanyası tam size göre.

Daha fazla oku

Facebook reklam ajansı

Facebook reklam ajansı, 2 milyardan fazla kullanıcısı olan Facebook Reklamları, herhangi bir dijital pazarlama kampanyası için mükemmel bir tamamlayıcıdır.

Daha fazla oku

Local seo

Local SEO, işletmenizin yerel, coğrafi aramalarda iyi sıralanmasına yardımcı olacak stratejilere odaklanır.

Daha fazla oku

Bing reklamları

Bing reklamları sizde denemek mi istiyorsunuz veya işleri bir sonraki seviyeye taşımak için yardıma mı ihtiyacınız var?

Daha fazla oku

Google adwords danışmanlığı

Google adwords danışmanlığı sizi hedefe yönelik, yüksek trafik sağlamanın en hızlı yoluna götürür.

Daha fazla oku

İçerik takvimleri

İçerik takvimleri dendiği zaman bizim anladığımız, “harika içerik oluşturmak ve paylaşmak, başarılı bir pazarlama kampanyasının temelidir.”

Daha fazla oku

Kampanya Stratejisi

Kampanya stratejisi, sizi hedefe yaklaştıran önerilerdir. Hedef kitlenize doğru zamanda, doğru bir yaklaşımla ulaşmaya ve bunları müşterileriniz haline dönüştürmeye odaklanan veri tabanlı, hedefli içeriklerdir.

Daha fazla oku

Dijital Pazarlama Kanalları

Dijital Pazarlama Kanalları, İşletmeniz hangi kanallara yatırım yapacağınıza nasıl karar veriyor ve bir kampanyanın başarısını nasıl ölçüyorsunuz?

Daha fazla oku

Rekabet analizi

Rekabet analizi Başarılı bir dijital pazarlama kampanyası oluşturmak için ilk maddedir.

Daha fazla oku

Pazar araştırması

Pazar araştırması, dijital pazarlamamızın özüdür ve hedef kitlenizin kimliğini ve satın alma davranışlarını çevreleyen tüm dijital stratejiyi bilgilendirir.

Daha fazla oku

Dijital pazarlama

Dijital pazarlama alanında 2016’dan beri ajans AltıSekiz, neredeyse her sektördeki müşteriler için çalışıyor.

Daha fazla oku

Seo ajansı

Biz sadece bir SEO ajansı değiliz; dijital dönüşümler ve çeşitli büyüme aşamaları aracılığıyla birinci sınıf pazarlama ekipleriyle ortaklık yapıyoruz.

Daha fazla oku

Metin yazarlığı

Metin yazarlığı konusundaki, Tecrübenizi Uzmanlığımızla Birleştirin Sonuçlarına inanamayacaksınız.

Daha fazla oku

Fikriniz hakkında konuşmaya hazırmısınız ?

circuit

İlginç fikriniz varsa veya yardıma yada danışmana ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçin.

    triangle_transparent